close

CN: 263 / Neko   攝: うp主

「シンドリアの王と政治官の日常?!」

 

圖: N/A

【因為未拎到NEKO的授權, so 今次就冇圖啦】

其實依日一出門就諸事不順...

上到車先發覺我唔記得左帶最重要的反光板... =_="

然後, 去佐敦的路上, 接到個FRD的phone call, 話約定時間推遲左...

>>> 好左未上MTR

結果就折返 反去拎反光板~~~ (事實証明好左拎左, 米先影到一半唔使影啦!)

拎完再去到約定的地點~~ 岩岩夠鐘~ =w=+ >>> 成日驚遲到GE人

 

原來我地今日要到海灘影 ORZ

【馬灣原來好入下... MTR到葵芳, 仲要搭專巴先入到去...ORZ】

真系... very surprised...

HK海灘マジ多人...=_="  

令我更ORZge系...  我が王と政治官殿、その格好! ビーチで? @。@

一堆泳裝的人入面... 有2個... 包到實GE人系度行(???)

其實, 又真系冇咩違和... @口@  >>> 我成日驚辛王會熱到吐魂...

 

嘛... 就結果黎睇...   系幾好GE~~

有草有樹有森林(?)有挪亞方舟(?)

有石有洞有皇宮(??)有辛得里亞(??)

總的來說, 一個字 GOOD ~~~ =3

 

影左幾個テーマ  >>> 有鬼テーマ!!!

1.  バカ王の日常(OFF MODE)

2.  政治官の日常(ON MODE)

3.  バカCPの日常(新婚生活)

4.  バカCPの冒険(通常版)

5.  SP: 七海的妻管嚴 =w=+

【滿滿的cp愛啊~~~ >////<  政務官大人~~~ kya~】

 

おまけ

走個時, 睇左下塊天氣板...

唔睇還好, 一睇驚的我一陣陣...

原來我地系33度高溫下影完成場.... =口=!!!!

人類的潛能果然冇極限呀!!!!! OMG!!!

【PS. 我地3個都冇咩飲水, 標準玩命MODE】

______________________________________

OS: 

我好懷疑今年我系有血光之災...=_=

繼5月學單車PK了之後, 6月去沙灘私影又俾D石界到... 真系... (灰死左)

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()