close

CN: Starry Sky 全體  攝: うp主

IMG_7683  

【版權已有】

 

うp主吃貨全開的一天~~ (大誤)

嗯~~  依個DAY 其實我系臨記~~

****************************************

 

事源編:

某日我個frd問我果日得唔得閒, 佢地齊團12個星座, 問我要唔要去...

我依個迷妹梗系(=w=)去啦!!

然後, 我就頂住迷之攝ge名義去食野啦~ (明顯重點錯)

 

飲食編:

是日餐單: 有雞, 翼, 三文治, 薯條, 菜... ect, 一共10樣~  =q=

>>>  一上菜就立馬撲過去的混帳一只

cafe d 野食味道好好~ 然後, 又有冷氣~~~ 表示非常user friendly ge 舒服~~  (LIKE!!)

 

內裝編:

室內裝修系用白色, 而且都ok歐陸風, 不錯不錯~~  >///<

最重要ge系, 雖然系室內, 但系自然光的採納好好, 拉開左個紗窗, d光完美到連燈都唔使打呀!!!  (GOOD!)

 

攝影編:

一大團人有好有唔好啦

好就系唔使怕冇野影, 冷場之類ge野絕對唔會出現~ 

正所謂3個女人1個墟, 你睇依度有幾個女人???  熱鬧程度可想而知~~~ (fufufufu)

唔好就系團照好難影, 而且冇辦法專心於1個coser身上, 變左個照會好少...~"~

>>> 對於一個專注力唔系咁好GE人黎講, 真系一個大大的死穴... TAT  娜娜我對不起你 T///T

 

交友編:

我系跟天蠍/金牛入去做攝ge~

當日, 佢地ge共同朋友射手都約埋一齊等, 所以, 飛快地都同佢炒熟左(?!)  >>> うP主系一個惹人厭的自來熟

之前我另一個frd都話左會同團出~~  處女果位就系啦~~ 所以我一早就知道會見到佢 =w=+

冬CW的摩兒姐姐, 估計唔記得會被扁死 =////= 】

BUT, 真正驚喜ge系土萌羊!!!  佢系我今年冬cw識的白龍啊啊啊啊啊啊!!!!!!!!!!  (尖叫)

其實當日我地兩個都認唔到對方, 我系有懷疑過, BUT 認錯人實左太XX, 所以到最後都系冇叫到出口...

最後系FB過相果時, 我有足夠且合理的理由底下先去問...

結果, 哼!!  真系白龍啦!!!!! >////<

 

依一日, うp主的自來熟個性發揮到極致

好努力咁同其他星座的代表(??)炒熟(?!)

成唔成功就見人見智啦~ XDD

【EG. 會長好忙 XDD】

PS. 當日其實我不停識錯人... ORZ

請大家原諒我依個認人困難戶 TAT

 

預定編:

衷心期待8月(??) 的海濱制服私~~ =w=+

 

OS編:

唔知系米黑西ge關係, 個人覺得大家ge牛郎feel好重呀!!

完全系似d host club off mode ORZ

系差個香檳塔囉!!

大家可以考慮整個12星座 host club

然後打個廣告之類ge野

嗯嗯嗯, 有得做有得做 (fufufufufu)

=wwwwwwww=+

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()