close

CN:娜娜  攝:うp主

395265_10200966977672514_1423988711_n.jpg

【版權已有】

**另附有感言一篇: 同じの空の下で 僕たちの物語り**

 

今日是歌王真斗DAY, 名副其實的 HOLD DAY~

按傳統 (?) 2:00 系理大集合, 然後2:4X左右就開拍~8:XX左右

2條友仔, 一踩就踩足5~6HR, 2套衫(?) 拍左10個境+1個特典... >///<

 

今日成績是 653, 其中...

good shot (60%) 多... BUT bad shot (40%) 也多...TAT

反左學校幾個月, 但系部機我冇跟身, 我後悔將佢遺棄左系HK啦......

走果時諗住反到U都系日日論文論文論文, 都冇時間影咩GA啦...

然後, 今日一拎機就出事...

"咦? 要點樣轉焦點呢?"

"呀咧?? 依個咩黎GA?"

"... 目測感光出錯添..."

"死, 手震!"

ETC...  的情況不斷出現... 【其實系狂loop】

齋睇個張數就知道我又回歸到悲慘GE初學者階段...TAT  【OMG!!!】

 

不過點死都好... 貌似還是有可以入眼的...

希望每個境有一張可以俾娜娜挑到出黎啦...TAT

 

______________________________________________

 

題外話:

今日娜娜化妝的時候, 有一個莫名其妙的人走過黎搭訕...

問左幾個莫名其妙的問題...

"你地系米COS-PLAY ge 人"  【os: 睇都知啦】

"你系coser, 然後你系佢個攝影師?' 【os: 廢話】

"你地系點組織依d野ga?" 【os: 點解你要用到組織依個字... 我地先得2個人, 白痴嗎?】

"即系唔會冇啦啦有個coser走黎出cos, 然後有個攝影師咁岩黎到搵野影ga嘛??" 【os: 我地兩個本身識ga囉...先生你個腦ge邏輯冇問題呀嘛?】

"咁即系依個本身系你地個興趣黎?" 【os: 先生你問依個其實系廢話】

"..." 

佢問完之後, 就走左囉... 先生你可以再莫名其妙D... ORZ...

佢問完第2個問題我已經想peng佢走, 都系多得娜娜好耐性, 竟然搭完佢d冇邏輯ge問題...

OS: 依個世界真系咩人都有...=_="

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()