close

CN: P欣 (MASA)  攝:うp主

IMG_4825_副(4)  

【版權... 我到底有冇問...??】

>>> 傳說中的"旦那食菜呀!" <<<

依個先系之前約定的... 前一日GE1000完全系突發事件... ORZ

如題, 人類已經阻止唔到我地玩"旦那食菜"梗了!!!!! XDDDD

事源: 因為所以 經過小十郎"食菜呀"一句透出淡淡的悲傷(?!), 旦那食菜梗就系我地BSR團中興起了~ =WWWWW=

當日明明旦那冇出現過但系佢個名出現的次數同頻率破天荒比我叫"米郁"的頻率高出N倍!! (同我part過的coser都知道我的"米郁"系連發式的)

那藍布入面包住的3層式便當盒, 滿滿是佐助由小十郎園子偷出黎的免費品 =W=+  (你咁爆出黎真的大丈夫?!)

基於上田城買團子買到赤字全城紅血所以身為忍者GE 真影 啊, 唔系, 系佐助都要做下part-time....云云 XDDD

 

當日睇住我地玩梗玩到high大左GE小精靈阿邪, 默默咁系後台(?!)幫忙解決(??!!!)貓及其愉快的同伴們~(.... 到底?!!!)

非常感謝啊啊啊啊啊啊啊!!!! 

其實系非常對不起先系... 你難得休日... 要睇2個din左GE人... ORZ

 

爆個料, 當日佐助引發左攝的抖S女王控制項, 所以BSR團的各位覺悟吧 哼哼哼 =W=+

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()