close

CN: P欣 (MASA)  攝:うp主

IMG_4683_副本

【MASA 版權我問左未??】

 

我更更更!!! 我努力更!!! 為左唔好變成插樓系列!!!! (握拳)  >>> 你到底幾時先更2013下半年GE blog →_→

 

依日本來其實系我GE休息日~ BTW, 前一日我系facebook定whatsapp同MASA傾計果時問左句佢有冇時間上黎私MASA, 就變成左是次突企了~~ =W=+

1000%打歌服呀喂!!!! HSHSHSHSHSHSHSHSHSHSHS

正到呢~~~ =q=

 

當日MASA真系好MASA!!!! >>> 講人話唔該 =_=#

雖然鏡頭後各種崩壞... BTW 鏡頭前真心MASA =W=+ >>> 都話左要講人話洛!!!

期待惡魔尾(2000%打歌)的降臨!!!!  >>> 某日(1/3/2014)見到音也果時我講惡魔尾佢一頭冒水XDDD

 

>>> おまけ<<<

其實... 本身我同MASA唔系好熟, 依次私影系我同佢第3次見面 ORZ

第一次系歌王白軍影樓

第二次系前幾日GE盒之地獄...  >>> 點解依條友可以咁欠打請到人黎幫手GA?!

嘛... 世界其實好細咁俾我發現左原來佢系另一團BASARA入面GE人果時已經結下左不解的謎之(孽?)緣... 汗

簡單黎講, 就系混帳自然熟=_=#

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()