close

CN: 新貓(?! 好似系叫樹..)  娜娜   攝: うp主

IMG_2995 

【版權... 嘛...→_→】

 

少數... 真系少數... 我可以影到的女角...

女角真心廢, 除左可以當成男角黎影GE女王系&御姐系之外... 

嘛, 反正我就只系對女coser出ge男角有興趣呀吹咩~  (囂咩呀囂?!)

 

當日其實非常多意外

先系威爾士同細妹有不良反應... >>> 傷殘腳架

再來系細妹成日跌落黎...

然後就到細妹冇電...

最後... 好在撞到另一個攝, 幫佢地影埋落去...

汗... 我自褶...→_→

 

哎... 所以娜唔要我了~ FU~~ =3=

 

今日依輯主攝不是我, so 冇其他正片lu =3=

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()