close

CN: 一/平助/薰薰  攝: うp主

IMG_2519

【版權大概吧...】

 

第2日... 繼續佢地... BUT 主機唔系我, 我只系帶左定焦, so 咩片都冇...

有D單人GE... 但系唔想拾住... 我汗... 

BUT 果日真系好Q大風... 吹到AZUSA個頭呢... ORZ

然後, 終於可以叫做影到草地啦...前一日系理大一條草都冇呀喂...!!

BTW, 正片都唔系我度~~~~ =3=

一一的last cos私影... 好似系?  TAT

3子經過依日之後, 就不再相會了... AZUSA... 我地會永遠懷念你的~~~ QAQ

IMG_2514  

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()