close

足足遲了一個月先開始便7月份的BLOG啊我!!!!

有感如果再唔更... 地獄之8月會出事的!!

 

CN: 263/TSUBAKI

【版權: 大丈夫??】

 

原來依日系TSUBAKI生日啊~~~ おめでとう~

然後連隨行的水攝ME都沾光了~~~~

N年冇收過禮物的ME竟然收到禮物了~~ (此人6月底生日) >>> PS 今年第一件禮物由MAN姐送出~ 第2份就系卡西~~ =w=+

 

回歸正題...

IFC假日真心多人...

除非系台風落雨天... (回想2次玩命私)

今次就陽光燦爛熱到死左...

OK fine, 我決定下次去IFC都要搵D落雨台風天!!! (你去死一死算了!!)

AGAIN, 系IFC出GE想依舊真心美好~ LIKE~

 

然後, 我地就移動了~ 去海旁~~~

事件1: 因為仲落緊雨, 所以冇奈冇影到美美的歐式花壇

事件2: 海邊影相真心... 嘈&臭... >口<

事件3: 邊影後面的阿叔阿伯粗口連篇真心想推佢地落海

事件4: 見識到外國人的浪漫(費?)海盜船上婚禮...(???)

事件5: 我地搵黎搵去見唔到果個所謂的"公眾觀景台"系邊...

事件6: 最後我地去左某S字開頭的cafe影最後一輯...

事件7: ...的時候, 有個莫名其妙的人搵我地幫佢影左張莫名其妙的道歉相, 攪到我成個人都莫名其妙了...【冇人知你講緊咩】

以上?

 

好在好在, 一個月前D記憶還在no problem!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()