close

CN: 娜妹  攝:うp主

IMG_3360  

 

冇相up.... 因為版權問題... >>> 其實我仲未問...

歌王二本命系masa, 我發覺唔系好多人知... 只系知道我系鳥粉~ (貓廚... 大家請看我的枱燈>W<)

最近對masa的愛直線上升~ 絕對唔系因為佢系京都出身哦~~~  >>> 鬼信你=_="

 

嚴格黎講, 當日的私影有D hea... 

然後俾我發現左佢同阿NA一樣都系要loop mode 的... u see

影真斗先的... 我失誤了...=_="

應該時也先的...=_="

因為影完去食野GE我地...

時也好やさしい咁請我食呀呀呀呀.... 

BTW 我覺得完全系真斗做先岩... >口<

 

另外, 加插件事... BUT 大家唔吐糟我...

朋友時也住咁俾我要求影食野相...

佢好自然咁講左句: 咁使唔使(影)餵埋你(食野GE相)呀??

我: =皿=# 去死!

果瞬間, 我ORZ之餘系度諗, 好左唔系真斗...=-="

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()