close

CN: 平助, 小遙, 光仔  攝: うp主

986675_3252328482658_1906071246_n.jpg

【版權己有】

 

尤如標題, KAI的一天...=_="

(其實並不 XDDD)

真相系: 熱到... 我想即刻飛去德國... QAQ

*************************************************************

(阿羊ver. CN: 平助)

話說, 當日的阿羊... 完全就真的羊咩上身...

一個字: 呆!

二個字: 天然!!

三個字: 天然呆!!!

直接的講句... 個人相真的...TAT (我淚目)

BUT! 依隻羊還好還是隻羊...OAQ

有伴的話, 仲系chok得起的...

或者咁講, 就算chok唔起, 佢都叫做個魂魄仲系個身體入面未飛走...=_="

阿羊當日的罪狀仲有: 涉嫌將呆氣傳染他人(未遂)

>> 還好未遂, 不然我拍扁佢 +_+<<

 

(哉太ver. CN: 小遙)

影得最舒服的一位~ =w=+

非常入mode, 我只能說真的很雙魚啊啊啊~~~ (飛撲)

當日非常感謝對阿羊的課外輔導...

不過可惜...阿羊 TAT (倒地)

仲有私人教授的向後拗腰高炒技術!!! 真心摸拜 (m_ _m)

不過仲未有機會練住, 下次一定要試下效果先得~~

希望有下一次的合作機會啦~~~ >////<

 

(蟹仔ver. CN: 光仔)

巨蟹!!!!! (飛撲)

SS入面其中一個我仲意的角色~~~

條巷入面果輯相我其實幾仲意GA~~~ (不過熱到痴左)

當日擔任了阿羊的課程指導...

令到我地了解到原來阿羊系要有partner先chok得起...=_="

依次系我地第1次私影, 第2次合作 XDD

黎緊GE MAGI ONLY 再見啦~~~ =w=+

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()