close

CN: 娜娜  攝: うp主

970486_10201031537886479_1567395711_n

↑↑ JOB MODE: 迷之咖啡廣告↑↑

【版權已有; 另有感言一篇 】

 

うp主延遲症發作, 拖到依一日先寫BLOG...

【OS: 依個其實系4日前GE野...】

******************************

話說, 當日我地2個原本系約系IFC 4 樓平台花園的...

到左之後, 睇一睇個環境, 貌似都還好(??)  【os: 到底好系邊?!】

所以我地就博佢之後會停雨...

BUT 事實証明 系冇可能ge...=_="

影到一半

我地發覺個天氣真系越來越差, 加上橫風橫雨ge時候

終於識放棄啦...T////T

娜娜一句: 不如我地反POLY啦...

然後我地先由IFC果度閃了...

【OS: 其實果時我地已經濕曬...】

お陰様で我影到時也OFF MODE =w=+

******************************

到左POLY

等時也拾好個樣, TAKE 2 開始~

之後基本上都好順利...=_="

所以其實果然系天氣問題?!

影影下我發現左個問題...

個WIG 長了... =口="

比起IFC果時長左好多... (震驚)

【OS: 雖然冇咩影響】

嘛... 結果は良ければ、全て良し!

****************************** 

OS:

巨蟹GE習性系會堅持一D唔應該堅持GE野...

今日2隻蟹親身咁驗證左依樣野...ORZ

史上最瘋最白痴的COS攝DAY...

 

OS (2)

我發覺同藍頭人上IFC都系橫風橫雨.. 依個系詛咒嗎?!

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()