close

10174956_699432936779503_569940210_n

 

實在系... 又見鳥海X前野コンビ...

你地做咩有咁多依D碟GA... 4月頭追碟追到我想死...=_="

先唔好講我本命鳥さん, 前野依個後輩簡直... 發揮好到第一次令我放低佢3次元身份...

 

不過月咏依套碟真系太太太太太優秀了!!!!!!

冇論作詞作曲人設畫風, 根本冇可挑釁 (倒地)

 

小鳥果個角...

好似將佢配個GE角全部放系同一個人身上, 仲要冇違和ORZ

懶(DL修)  古流武術(阿一)  認真同對後輩溫和(梓)

XDDDDDD

 

前野呢...

我純粹覺得佢把聲幾好

然後個角都唔討厭就系...

加上, 佢把聲真系同小鳥把聲非常...match

這個系事實...而且不能否認

特にハーモニー

太優秀了...TUT

~宅就以上了~

 

以下系日常

依幾日都系不停令到自己間屋更似一間屋... 而努力ING

>>> 表示去左好多次山科駅 <<<

今日終於屈服於自己的味覺, 收左D快遞之後去買調料...

系依個時候!!!

~事故發生了~

買料理果時見到有本講京都cafe的書

出黎就一路睇一唔行

到我發現左前面冇路果時

抬頭望下, 已經發現左個路排上面寫系唔系山科區了=_=

OS: 到底我住到京都幾咁邊緣GE地方啦?!

行路都可以出左京都?! diu呀!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()