close

不忍說當日完全在狀況外...

上倉影... 真心想講... 唔系好明點解要講到咁不明不白...

哎, 唔好以為個個都有咁高咁強大的外圍意識層同語言學所謂的semantics symbolization ....=_=

 

面對第一次合作的coser, 仲要上去人地果度GE話, 真心請求你地俾多D資料我好不...

既然唔系好似free translate 咁可以有足夠大的自由度 而系要好似 word to word 或者系 literal translate 咁要跟多重規矩做事GE話,

雖然唔合我性格, 但系為求達到目標, 只要早講, 我就可以"偽裝"出黎呀...~"~

咁突然要求制度化, 要我偽裝一時三刻都偽裝唔出...→_→  (明GE會明)

 

再者... 好歹同我講聲拍攝環境...

每個人腦入面個對某項事物的意識形態都唔同

環境GE優劣, coser同攝的判斷都有所不同

更何況, 我唔系拎左機好耐, 系嚴重經驗不足的情況下, 預計到要將去一個唔熟悉GE環境場地我系好需要去做一系列GE事前資料收集的...

是次"倉庫"私影...  系多重shock底下, 大腦當機完全唔知自己系度做咩...

第一: 先系見到境, 原來唔系倉庫入面而系出面樓梯...

第二: 系我眼中算是環境極其惡劣(比3號風球下的IFC平台花園更惡劣) ~"~ 由於經驗缺乏, 完全唔識構圖打燈排位, 簡單黎講, 面對依種情況, 我會同你講: "我唔識影"  (除天台)

第三: 裝備嚴重不足... 系依個惡劣的環境下, 輕裝上陣系完全不可行... 全家總動員都未必夠僵上陣殺敵, 仲要我當時只系帶上最輕的裝備?! 

 

我冇意怪人, 只系經過今次GE事, 察覺到自己的預設值原來同大家的客觀世界有大太的出入所以引起左今次的未世問題...=_=

而審視來檢討完之後, 覺得有必要打個檢討報告出黎警戒自己對某一事件時唔可以完全信任單一資訊來源 (攤手)

而且, 睇黎我有必要退一步, 出一出圈子, 重新審視自我, 以及各種相性問題... →_→

 

由於是次私影感想個人覺得比較似錯誤的反省大會, 所以coser同攝的生存記錄就唔放系文章開始啦...

 

CN: 娜妹 263 豬古  攝: 怨言好大的うp主

20140310_235603.jpg  

【反正當成是生存記錄...(吐血)】

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()