close

CN: 萱  263  攝: うp主

IMG_4085  

【版權... 這個嘛... 我可以先斬後奏嗎?】

馬騮山!!! 山寨王是誰, 給我滾出來!! (咬牙) =皿=#

比起第一次上城門探影, 馬騮太多令我印象太深刻了...=_="

朋友冇同我講果度多馬騮... 攪到咩準備都冇...=_=# (你到底要準備咩啦?!)

嘛, 除左馬騮之外, 就系行山一日遊~~~

依個地方個環境睇起上黎好似唔太光咁但其實影出黎真系幾唔錯, BTW 我冇帶定焦黎真系個大失誤...

背景真系霧化得唔太好...~"~ 如果景淺會好睇好多...~"~

and 當日D光真心美~~~  天然神光U SEE!!!!! >W<

今次produce出左黎應該唔錯 XD

 

おまけ, 其實依日系連日私影之後體力已經差唔多到極限了...

BUT, 系影GE瞬間 開始爆發戰極, 進入冇敵攝記時間...

一影完收爐之後, D HP AP SP 都直線下降... 紅哂血... ORZ

 

食完飯之後...

同阿萱講起學校論文... 唔知點解講下講下2度爆戰極...

死拖活拉, 坑左佢入北歐神話同我論文研究對象的德國歌劇~~~

第2日就請佢上黎我pass果16HR的歌劇同for young people的english version novel 俾佢~~~~

坑人大成功~~~~~ 

唔知佢睇完未啦~~~ 好想同佢再把酒(?)論歌劇啦~~~ (攪咩?!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()