close

CN: TSUBAKI / 小麻 攝: うp主

IMG_0595

【版權大概吧... >>> 依個攝咩事越黎越hea】

那! 我就真系冇帶佢地出左HK GA!

依個地方知GE人會知GE~~~

新年第1日就被人閃到死左... 咩事先而家... →_→ (鄙視龍馬ING)

 

話說依日的龍馬... 哈哈哈哈!!!!  因為外披的關係, 手系處於殘廢狀態... 不舉, 而且又系白色WOR, 勁似魷魚筒呀!!!! >W<

真系超魷魚, 引致到而家我data bass 唔知點解入左龍馬=魷魚... =_=" 

一切都系魷魚的錯!!! (咩事?! 賴落魷魚度?! 魷魚表示在海中也中槍 =口=")

 

其實依日仲有段故...

話說我系開住GPS黎飛的去的, BUT... 我系一個好老遠的地方落左車...

明明都系同一個公園的範圍到底咩事我要行成半個鐘先搵得反佢地個位?!!!! F**K! 到底我系為咩要飛的呀!! NN的...

一切都系魷魚的錯!!!  (魷魚表示, 依個人類咩事...)

嘛, 不過好在, 我到果時仲未可以開始影... FU.... ギリギリセーフ XDDD

 

竹林其實我都覺得影得唔錯GA!  但果日我冇帶燈, 又唔識用PS, SO... 出住一張比較光的算了...TAT

>>おまけ<<

IMG_0666

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()