close

COSER: 娜娜   攝:うp主

IMG_1833  

【版權大概(?)已有】

嘛... 時間點神馬就放過我啦... =_="

反正最後都系會跟反佢個出世時間黎排GA啦... 插個樓冇傷大雅~~ (自己講?!)

>>> 其實因為今日要同人地(幸村)交收相所以拎左張SD卡出黎, 然後明顯懶到死的我已經好耐好~耐冇過相入hard-disc, so... 就是這樣了~~~ XDD

 

話說依輯相系我拎左差唔多2年的相機影得最滿意的一輯啦... TAT  大概8成相都唔系死相... 真心覺得太好了...TAT

娜系我第2批合作的coser (批咩批... 得2個JA MA)

當年GE佢地(當年囉?!)已經cos得好好... 我都估唔到佢地可以忍受到我破爛的攝技...直到現在...TAT

賢明な判断しかもオオバクチ…もし、俺そのまま腕上げないなら、どうすんのかな?

 

根據娜娜所說, 似乎依個系佢第1個歌王坑然後唔知N年後先終於出到 ORZ

好吧, 睇黎娜你D歌王都系出自我手GA啦...XDDD 你想走都冇得走~~~ 哈哈哈(女王式笑)

 

歌王娜娜ver.好似更到第4彈音也, 等我遲D先搵反5,6彈出黎先~~~ 下個會系邊個呢~~~ FUFUFU

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()