close

此乃 うp主平白無端廚性大發後銀包君大叫夠了的日常

今日出去MK, 為左同老闆買黑子1番獎, 順便見個FRD, 然後再去12店買2個更宅的東西... 原本的planning

直到買完1番獎為止都系按住計畫走的... 【先第1步JA!】

一路等我個FRD GE 時候, 因為太肚餓, 系老闆果度依左佢1/3包手信... <OS: 真系幾好食~ 下次去京都再買~>

我個FRD終於黎搵反我, THEN, 我地去食午餐了... (第一筆意外洗費)

下一步, 我地去12蚊店...

原來只系預定要買個放食物的籃... 然後, 被我發現到一個好岩用GE figure 盒 同 文庫本用書套... (第二筆意外洗費出現, 從此打開了銀包的口///)

就在這個時候!!!

我地跳轉到我個FRD GE planning... 去太子果間藍色的鋪頭...

【然後, HKD君就一去不復反了】

一入到去就見到 V+ 7th 耶!!!

一堆堆的大哥!!!! <OS: 大哥, 你終於有反D似樣GE官方produce啦!!!!!>

然後就好似din左咁衝埋去 >///<

打完仗之後的成果

↓↓↓↓

IMG_5958  

特典卡買滿100蚊有1張~~

大姐跟住大哥出現了!! 然後 初音也出現了!!!

how lucky i am~ YEAH YEAH!!!

<OS: doubt 左一張大哥... 本來想要鈴.連的說>

IMG_5960  

今日是V+日, 6月第1日就有咁多意外收穫, 今個月應該是個好月吧~~~

 

PS: 題外話, 今日提早左好多收到來自FRD的禮物~

我一拎到, 就覺得佢好似V+千本櫻的杯... ORZ

<OS: 我中了暈櫻症嗎?!>

IMG_5959  

arrow
arrow
    全站熱搜

    月夜紅姬 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()